Web 2.0 is Chuck Norris

W świetle ostatniej rosnącej (również w kręgach politycznych) popularności Chucka Norrisa okazało się, że istnieje seria faktów wiążących Chucka z web 2.0. Jak należało się spodziewać - “Web 2.0 is Chuck Norris” :).
Czy w takiej sytuacji wykop.pl zmieni nazwę na “kop-z-polobrotu.pl”?

8 Odpowiedzi to “Web 2.0 is Chuck Norris”

  1. Mrozon Says:

    Agencja, która wymyśliła te samonapędzające się teraz bzdury z Chuckiem powinna dostać PR-owego nobla.

  2. Sebastian Kwiecień Says:

    Oczywiście trzeba do tego podchodzić z przymrużeniem oka :).

  3. Michał Says:

    Teraz mamy C.N , ciekawe co a raczej kto .. doliczy do nieskończoności 4 razy, będzie rozkazywał Bogu stworzenie świata w 6 dni itp … kolejnym razem.

    Propozycje ?

  4. Ktos Says:

    kop-z-polobrotu.pl jest wolne, trzeba się spieszyć :-)
    Wiedziałem, że za tym całym Web2.0 musi stać Chuck Norris. Teraz mam dowód :-)

    @Michał: Vin Diesel. Albo Mr. T. Albo MacGyver ;-)
    (http://nonsensopedia.wikicities.com/wiki/Wielcy_Przedwieczni)

  5. Bellois Says:

    Chuck Norris wymyślił web2.0, zanim powstało web1.0 :-)

  6. Marcin Talarek Says:

    @Mrozon: Skąd pomysł, że fakty Chucka wymyśliła agencja?

  7. palik Says:

    stąd? http://www.mediarun.pl/news/id/13884/chuck_norris,_moherowe_berety_i_ojciec_dyrektor

  8. Marcin Talarek Says:

    Nigdzie w tym artykule nie pojawia się informacja, że to agencja rozpoczęła falę publikacji nt. faktów o Chucku Norrisie. Wręcz odwrotnie - wyraźnie napisane jest, że akcja marketingu partyzanckiego polegała na przyłączeniu się do już istniejącego trendu. W całym zjawisku Web 2.0 przeraża mnie chyba najbardziej wiara w to, że użytkownicy są w stanie weryfikować informacje w stopniu chociaż zbliżonym do dziennikarzy. Powyższy przykład jest tego problemu doskonałą ilustracją.

Zostaw odpowiedź